Colette Sloots
Vanaf jun 2016 | heden
In 2016 is een al jaren levende wens eindelijk in vervulling gegaan. Dankzij een genereuze bijdrage uit het Buurtfonds Staatsliedenbuurt konden we eindelijk iets doen om de zichtbaarheid van Kunsttraject en de samenhang tussen de verschillende etalages te vergroten. Na een zeer zorgvuldig proces waarin onze vaste vormgeefster Colette Sloots de belangrijkste rol heeft gespeeld, is er besloten om voor elke etalage een aangepaste vorm van het bestaande logo te ontwerpen. Deze logo’s zijn daarna uitgevoerd in een buitenkwaliteit witte plakfolie. Onze medewerker Rudolf Valster heeft op vakkundige wijze de logo’s op de buitenkant van de ramen aangebracht. De plaats op het raam is steeds zo gekozen dat het logo goed zichtbaar is maar dat het zicht op de kunst er niet door wordt beïnvloed. Uit de vele reactie die we intussen hebben gekregen van buurtbewoners blijkt dat deze actie een groot succes is. Voor velen is nu pas echt duidelijk dat er sprake is van meerdere etalages die een samenhang vertonen. Exact wat we hoopten te bereiken.